מדפסת פקס סורק

 

עד לפני עשרים שנה בערך, פלוס מינוס, כשהחל עידן הסורקים, יכולנו לראות בכל בית ובכל משרד, שורה של מכשירים מונחים זה לצד זה. מכונת צילום צבע או רגיל, מדפסת וסורק, מן הסתם גם היה פקס במשרד. היום אנחנו יכולים לראות, כמעט בכל עסק ובכל בית, מדפסת משולבת לעסק, כלומר מדפסת פקס סורק שלא פעם בשילוב הזה אפשר למצוא גם מכונת צילום צבע. הרעיון של מכשירים משולבים הוא מאוד ברור, לחסוך לנו במקום ובעלויות. במקום שאנחנו נידרש לקנות כמה מכשירים במקביל, אנחנו יכולים לרכוש מכשיר אחד שכולל הכל. יש בו מדפסת פקס סורק וכאמור, גם מכונת צילום.

 

בצורה כזו, אנחנו יכולים לשים במקום אחד את המכשיר, כל מי שעובד במשרד יכול להשתמש בו לצרכיו, אם זה מכשיר שמיועד לבית, הרי שכל אחד יכול להשתמש בו, ואין צורך שאנחנו נשקיע כסף ברכישת שורה של מכשירים, אין צורך לפנות שטח למכשירים אחרים. אנחנו בכחילה פתרונות הנדסה מציעים ללקוחות שלנו אפשרות לרכוש וכן השכרת מדפסת משולבת לעסק, קרי מכשיר שכולל את כל המכשירים שהלקוחות שלנו צריכים, במכשיר אחד. צריך לומר נקודה חשובה, לצד היתרונות הרבים שיש במכשיר משולב, בין אם זה ביחס לעלויות וביחס ליעילות השימוש בשטח ובמכשיר, יש גם חסרון אחד בולט במכשירים משולבים והוא, אם המכשיר מתקלקל אנחנו בבעיה, כי אז אי אפשר להשתמש בשום חלק ממנו. כלומר אי אפשר להשתמש לא במדפסת, לא בסורק, גם אם הם עובדים, בשביל לתקן את החלק המקולקל נצטרך לוותר על כל המכשיר. לשם כך חשוב לקבל שירות מגורם שיכול להגיע אלינו ולבצע במשרד או בבית את התיקון.

 

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום, ואנחנו בכחילה פתרונות הנדסה נציע לכם אפשרות לרכוש או להשכיר מדפסת פקס סורק לעסק במכשיר אחד. צרו איתנו קשר בטלפון או במייל ותוך זמן קצר נעמוד לרשותכם. לרשותנו קטלוג עשיר ומגוון של מכשירים הן לרכישה והן להשכרה, כולל השכרת מדפסת משולבת לעסק עם כל מה שצריך.

 

no-lazy