מדפסת משרדית מומלצת

 

הדבר החשוב ביותר שעליכם להקפיד עליו בחיפוש אחר מדפסת למשרד, הוא להבין שמדובר במדפסת שונה לחלוטין מזו שיש לכם בבית. הסיבה לכך היא שצרכי ההדפסה במשרד הם בדרך כלל שונים מאוד מאלו הקיימים בקרב לקוח פרטי והיכולת שלכם להפיק את התועלת הנדרשת לכם מדגם של מדפסת מומלצת למשרד, תלויה מאוד בדגם הספציפי שאותו תבחרו ואת מידת ההתאמה שלו לצרכי המשרד שלכם. ככלל, בקטגוריה של מדפסות למשרדים נמצא הרבה יותר דגמים המבוססים על טכנולוגיית הלייזר מאשר על טכנולוגיית הזרקת הדיו, שהיא דווקא המומלצת ביותר למשתמש הביתי. מדפסות הלייזר נחשבות לחסכוניות יותר ומהירות יותר ועבור מרבית משימות ההדפסה המשרדיות, אלו הן בדיוק שתי התכונות החשובות ביותר.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מדפסות משולבות למשרד

אחרי שאמרנו את זה, עולה השאלה האם ישנה גם מדפסת משרדית מומלצת המגיעה בפורמט דומה למדפסת המשולבת הביתית, קרי מדפסת המשלבת בתוכה גם פונקציה של הדפסה, גם פונקציה של סריקה, גם פונקציה של צילום מסמכים ולעיתים גם פונקציה של פקס. בהיבט זה, השאלה המרכזית היא סביב היקפי ההדפסה שלכם במשרד. ככלל, מדפסות שמגיעות בפורמט stand-alone כלומר מדפסת בלבד, ללא פונקציות נוספות, הן מקצועיות יותר, איכותיות ויותר ומהירות יותר. מדפסת משולבת למשרד, לעומת זאת, תהיה יעילה יותר מבחינת נוחות השימוש וחיסכון בהשקעה, אבל תתאים יותר למשימות הדפסה בהיקף מתון יותר. אם תרצו ליהנות גם מהיתרונות של מדפסות משולבות למשרד וגם מהיתרונות של מדפסות מקצועיות במיוחד, תוכלו להזמין דגמים מתקדמים יותר, אם כי עליכם לקחת בחשבון שמחירן גבוה מאוד, המה גם שקלקול בסורק ישבית גם את יכולות ההדפסה במשרד וקלקול במדפסת ישבית גם את יכולות שליחת הפקס. לרוב זה לא כזה דרמטי, אבל חשוב שתדעו זאת מראש ותכניסו זאת בסך השיקולים שלכם.

 מדפסת משרדית מומלצת

 

מדפסת משולבת מומלצת למשרד

לפני רכישת מדפסות למשרד כדאי תמיד להתייעץ עם איש המחשבים המספק לכם שירותי מחשוב למשרד ואם אינכם עובדים עם איש מקצוע כזה, תוכלו להתייעץ עם חברים שעובדים במקום המקבל שירותי מחשוב משרדים ויוכלו לברר לכם את העניין. מדפסות משרדיות יכולות להיות יקרות מאוד ויכול להיות גם פער גדול מאוד בין צרכי ההדפסה של משרדים שונים בהתאם למספר העובדים, גודל המשרד ואופי העבודה במשרד ולכן גם בקבלת המלצה על מדפסת משולבת מומלצת למשרד או על כל מדפסת אחרת למשרד, חשוב לבחון תחילה את הצרכים הספציפיים של המשרד שלכם ולוודא שאינכם רוכשים מדפסת שלא תספק את הצרכים האלה מחד או כזאת שתהיה בעלת פונקציונליות מיותרת ויקרה מדי מאידך.

 

אם אין לכם עם מי להתייעץ בנושא, חשוב שתחשבו היטב היכן אתם קונים את המדפסת שלכם. בהיבט זה מומלץ לפנות לגורמים המתמחים במערכות מחשוב למשרדים ולמגזר העסקי בכלל, או לבתי עסק המתמחים בעולם המדפסות ספציפית, בשניהם תוכלו לקבל מענה מקצועי שלוקח בחשבון גם את הצרכים שלכם וגם את מסגרת התקציב שלכם ועדיין יודע לחבר אתכם למדפסות שמתאימות למגזר העסקי ולנתק אתכם ממדפסות לא רלוונטיות הפונות בעיקר למשתמש הביתי.

 

כחילה פתרונות הדפסה הוא בדיוק המקום בו תוכלו למצוא גם את מגוון דגמי המדפסות הגדול ביותר של מדפסות למשרדים וגם את הייעוץ האישי והאכפתי, שיסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ספציפית לכם ולמשרד שלכם. אנחנו בחילה פתרונות הדפסה רוצים שתגיעו אלינו אחרי שבחנתם את הדברים ואתם מרגישים בטוחים עם עצמכם, אבל אם זה לא המצב, אנחנו עצמנו עומדים לרשותכם ונשמח לספק לכם את כל המידע ולהקדיש לכם את כל הזמן הנדרש בכדי שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם ממקום של ידע ובטחון. לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy