מדפסת אלחוטית מומלצת משולבת

 

אם יש תכונה אחת חשובה שעליה אתם רוצים להקפיד בכל דגם מדפסת חדשה שאתם קונים לעצמכם הרי שזוהי תכונת החיבוריות האלחוטית באמצעות רשת הוויפיי הביתית או המשרדית. מה זה בדיוק אומר מדפסת אלחוטית? האם היא יודעת לעבוד גם מול טלפונים חכמים וטאבלטים? האם זה שווה את תוספת המחיר? על שאלות אלו ועוד תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מה זה מדפסת אלחוטית?

ובכן, מדפסת היא מכשיר שלא יודע לעבוד לבדו וזקוק לחיבור למחשב בכדי לקבל את פקודות ההדפסה. כאשר אתם קונים מדפסת, אתם מקבלים גם כבל תקשורת אותו אתם מחברים בין המדפסת ובין המחשב. ברצונכם להדפיס מסמך מסוים, פקודת ההדפסה עם כל המידע הנדרש להדפסה, עוברים דרך כבל התקשורת אל המדפסת וזו מבצעת את פעולת ההדפסה. מדפסת אלחוטית היא מדפסת שמקבלת את הוראות ההדפסה שלה בצורה אלחוטית כמו בלוטות’ או וואיפיי, ולכן ניתן לשלוח לה פקודות הדפסה מכל מכשיר המחובר לרשת הוואיפיי. אתם שוכבים על המיטה בחדר, קוראים מאמר מעניין מהטלפון החכם שלכם ורוצים להדפיס אותו? תוכלו להוציא הדפסה ישירות מהטלפון אל המדפסת ללא הצורך להעביר את קובץ המאמר למחשב שמחובר למדפסת ומשם להדפיס אותו.

 מדפסת אלחוטית מומלצת משולבת

מדפסת אלחוטית משולבת  – השאלה מה היא משלבת?

מדפסת משולבת היא מדפסת שמשלבת בתוכה פונקציות נוספות מעבר להדפסה ובכלל זה סריקה, פקס ומכונת צילום. בבחירת מדפסת אלחוטית משולבת, אתם רוצים לוודא שאתם קונים מדפסת שכוללת את הפונקציות שאתם באמת זקוקים להן ולא מעבר לכך. כל פונקציה מוסיפה למחיר המדפסת ומהווה מקור פוטנציאלי נוסף לתקלות. על כן, מדפסת אלחוטית מומלצת היא מדפסת שכוללת בתוכה מדפסת וסורק בלבד. שני אלה מספקים לכם גם את האפשרות של צילום מסמכים ואת העלות שחסכתם על הפקס שגם כך אינו שמיש היום, תוכלו להקדיש לרכישת דגם מתקדם, מהיר וחסכוני יותר. כל זאת כמובן, אלא אם יש לכם צורך בפקס ואם יש לכם גם קו טלפון ביתי ובמקרה כזה, אין שום סיבה לוותר על פונקציית הפקס פרט להבנה שזה יעלה לכם יותר יקר. אבל מה שבאמת חשוב הוא שהמדפסת תהיה בעלת חיבוריות וואיפיי אלחוטית ושתתמקדו סביב דגמים של מדפסת אלחוטית מומלצת בלבד.

 

בכחילה פתרונות הדפסה תוכלו למצוא מבחר דגמי מדפסות משולבות, לרבות מדפסת אלחוטית משולבת עם חיבוריות וואיפיי. אצלנו בכחילה פתרונות הדפסה תוכלו לבחון דגמים שונים של מדפסות על פי היקף הפונקציות המשולבות בהן ועל פי סט מקצועי של פרמטרים כמו מהירות הדפסה, חיסכון בדיו, תצורות הזנת דפים, רזולוציית הדפסה מקסימלית וכדומה, הכל בכדי להבטיח שאתם קונים את המדפסת שתספק לכם את התועלת הרבה ביותר, כמובן בפורמט של מדפסת אלחוטית מומלצת. לביצוע הזמנות ולקבלת פרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy