מדפסת לייזר מומלצת למשרד

 

זה לא סוד שבמרבית משקי הבית סוג המדפסות השכיח ביותר הוא מדפסת דיו בעוד במרבית המשרדים נעשה שימוש נרחב הרבה יותר במדפסות לייזר. יש לכך סיבות רבות אך המרכזיות שבהן כוללות את אלו: במשרדים אין בדרך כלל את הצורך להדפיס מסמכים צבעוניים ולכן מדפסת לייזר מספקת מענה מלא לכל צרכי המשרד. משרדים שכן זקוקים מעת לעת להדפסות צבעוניות, יחזיקו בדרך כלל גם מדפסת דיו קטנה לשעת הצורך. סיבה שנייה היא העלות הנמוכה יחסית פר הדפסה באמצעות מדפסת לייזר משרדית ביחס לעלות הגבוהה יחסית של הדפסה במדפסת דיו. והסיבה השלישית היא, שמבחינת מהירות עבודה מדפסת לייזר למשרד יודעת להדפיס במהירות רבה הרבה יותר מאשר מדפסת דיו, וזהו בהחלט פרמטר חשוב למשרד שמבצע עבודות הדפסה רבות במהלך כל יום עבודה.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מדפסת לייזר משרדית – האם כדאי לקנות צבעונית?

בבחירת מדפסת לייזר מומלצת, עליכם לבדוק תחילה מהם צרכי ההדפסה שלכם. אם אתם מדפיסים בכמויות גדולות ואין מבחינתכם חשיבות לצבעוניות של המסמך, אתם לחלוטין לא רוצים להזמין מדפסת לייזר משרדית צבעונית, שכן מדובר במוצר אחר לגמרי שעולה הרבה יותר ממדפסת לייזר רגילה וגם דורש תחזוקה רבה יותר ועלויות הדפסה גבוהות הרבה יותר. למעשה, גם אם אתם זקוקים מעת לעת להדפסות צבעוניות, מומלץ לבצע את ההדפסות היומיומיות באמצעות מדפסת לייזר למשרד ללא צבע, ולהחזיק עוד מדפסת דיו צבעונית קטנה למשימות צבע נקודתיות. מדפסת לייזר צבעונית היא בדרך כלל פתרון יקר שמתאים במיוחד למשרדים שעוסקים בגרפיקה או צריכים להגיש תוצר גרפי איכותי מאוד ללקוח, אך עבור מרבית המשרדים זה לא המצב.

 

 מדפסת לייזר מומלצת למשרד

 

איך תבחרו מדפסת לייזר מומלצת למשרד?

ובכן, בניגוד למדפסת ביתית פשוטה, לתפקוד של מדפסת לייזר למשרד יכולה להיות השפעה רבה מאוד על יעילות העבודה במשרד ולכן חשוב מאוד שהמדפסת תתאים בדיוק לצרכים שלכם. כך למשל, אתם לא רוצים להתפשר בנושא של מהירות ההדפסה שצריכה להיות גבוהה. כמו כן, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם ולשטח שאתם יכולים להקצות למדפסת, מומלץ להזמין דגם שמגיע עם מספר מגשי הזנה של דפים כך שבתחילת כל שבוע אפשר להזין מספיק דפים שישרתו את המשרד לאורך השבוע כולו, מבלי ליצור הפסקות ועיכובים. חשוב מאוד לבחון גם את יעילות המדפסת, קרי את העלות ההדפסה שלה ועלות הטונר. בהיקפי הדפסה גבוהים נתון זה יכול להיות מתורגם לכסף רב שאתם יכולים לחסוך בכל חודש, רק מעצם זה שבחרתם בדגם מדפסת חסכוני. אם אתם עובדים עם חברת מחשוב שדואגת לצרכי המחשוב שלכם, מומלץ להתייעץ עם האנשים המתאימים ואם לא, מומלץ להגיע לבית עסק שבו תוכלו לקבל גם ייעוץ אותנטי ואכפתי שיסייע לכם לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר.

 

כחילה פתרונות הדפסה הוא המקום בו תוכלו למצוא את כל הדגמים המובילים של מדפסת לייזר משרדית וגם ליהנות מייעוץ מקצועי שיסייע לכם לבחור את הדגם המתאים בדיוק לצרכי המשרד שלכם ואף יתאים לכם פתרון לצרכי הדפסות צבעוניות. למידע נוסף על דגמי המדפסות שלנו, על השירות שאנו מעניקים ללקוחות משרדיים ועל נושאים נוספים, פנו אלינו עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy