מכונת הדפסה

 

השאלה הראשונה שעולה לראש כאשר שומעים את המונח מכונת הדפסה היא מה ההבדל בין מכונה כזאת ובין מדפסת. ובכן, מדפסת היא מכשיר המאפשר לנו לבצע הדפסה של חומרים דיגיטליים כדוגמת תמונות, מסמכים אישיים ועסקיים וכדומה. בהדפסה במדפסת אנחנו לא מצפים לקצבי הדפסה ורמות איכות של בית דפוס, ודי ברור לנו שמדובר להדפסות נקודתיות. כאשר אנו רוצים להדפיס בכמויות גדולות, ברמות איכות גבוהות ועם יכולת להדפיס בשלל מידות ועל שלל סוגי נייר, נדרשת לנו מכונה מתקדמת יותר ולמכונה הזאת קוראים מכונת דפוס. כאשר מכונת הדפוס הזאת מיועדת להדפסות של קבצים דיגיטליים ולא של תבניות דפוס רגילות (פרס – Press) מדובר כבר במה שמכונה מכונות הדפסה.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מי צריך מכונות הדפסה?

אם אתם מחפשים פתרון להדפסה ביתית או משרדית, אתם ממש לא זקוקים למכונה שתבצע עבורכם את העבודה ומדפסת יכולה לתת לכם פתרון נהדר. האופציה של מכונת הדפסה היא אופציה שמיועדת לבתי דפוס המציעים שירותי הדפסה דיגיטלית ואלו עשויים להידרש למגוון רחב של מכונות המסוגלות לבצע עבודות דפוס על פי כל הקריטריונים הנדרשים של כמות, איכות ומהירות ובהתאמה לסוגים שונים של הדפסות. כך למשל, ישנן מכונות המותאמות להדפסה רחבה, שאינן דומות בכלום למדפסת ומיועדות להדפסה של שלטים גדולים ברוחב שיכול להגיע לשני מטר ויותר. ישנן מכונות המיועדות להדפסה של דברי דפוס קטנים יותר כמו הזמנות לאירוע, פליירים, כרטיסי ביקור וכדומה ואלו מבוצעות באמצעות מכונת הדפסה שנראית כמו מדפסת גדולה אך יודעת לבצע את משימת ההדפסה בסטנדרטים אחרים לגמרי מאלו המקובלים במדפסות ביתיות רגילות.

 מכונת הדפסה

איך תבחרו את מכונת ההדפסה שלכם?

בחירת מכונת הדפסה צריכה להתבצע בצורה מקצועית ועל ידי אנשי מקצוע. אם אתם מעוניינים במכונה כזאת לבית דפוס, אתם בוודאי יודעים בדיוק מהו הפתרון לו אתם זקוקים ואתם רק צריכים לדעת מהם הדגמים המציעים לכם את הפתרון הזה. אם אין לכם רק בעולם הדפוס, מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום בכדי להבין את הצרכים האמיתיים שלכם ועם המידע הזה להגיע לבית עסק המציע מכונות הדפסה להדפסות דיגיטליות.

 

חברת כחילה היא חברה ותיקה ומובילה המציעה מגוון רחב של פתרונות הדפסה לבית, למשרד, לעסק ולעולם הדפוס. בכלל זה מציעה החברה מגוון רחב של דגמי מכונות הדפסה למשימות הדפסה דיגיטליות בקצבים גבוהים מאוד, באיכות יוצאת דופן ובשלל סוגי דפוס במידות רוחב תעשייתיות שונות. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy