מדפסת עם מכונת צילום

 

בין כל הדגמים הקיימים של מדפסות ביתיות ומשרדיות, מדפסת עם מכונת צילום הוא ללא ספק הדגם המבוקש ביותר והנדרש ביותר ולא בכדי. המדפסת היא מכשיר שמיועד לספק לנו פתרונות לסיטואציות יומיומיות שנוצרו עם כניסת המחשבים לחיינו. במרבית הבתים ובמרבית המשרדים, הצורך בצילום מסמכים מתקיים באותה רמה ואף יותר מאשר הצורך בהדפסת מסמכים. על כן, ולכן מן הסתם חשבו על זה גם יצרני המדפסות עצמם, יהיה זה נכון לנצל את המכשיר הספציפי שיודע לקבל קובץ מהמחשב ולהדפיס, בכדי להפוך אותו למכשיר שיודע לסרוק מסמך פיזי קיים ולהדפיס אותו, או במילים אחרות לצלם אותו. השאלה היא מהו הדגם המתאים לכם?

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

קניית מדפסת – משחק סכום אפס

בסופו של דבר, כאשר אתם פונים למשימה של רכישת מדפסת ומכונת צילום חשוב שתבינו את הכלל הבא: כל תכונה שאתם מוסיפים למדפסת שלכם גוררת גם תוספת במחיר המדפסת וכל תכונה שאתם מוותרים עליה, מאפשרת לכם לקנות יכולות גבוהות יותר בתכונות החשובות לכם באמת. כך למשל, עד לפני מספר שנים, ההעדפה הברורה הייתה לרכישת מדפסת מכונת צילום עם פקס מובנה, בעוד שכיום, כאשר בבתים רבים כלל אין קו טלפון ביתי וגם השימוש בפקס עבר ברובו לדואר האלקטרוני, הולך ופוחת הביקוש למדפסות עם פקס. הוויתור על רכיב הפקס חוסך לכם מהעלות של המדפסת, אותה תוכלו למקד סביב יכולות מתקדמות ומקצועיות יותר של המדפסת עצמה או של פונקציית הסריקה שלה שמהווה רכיב מפתח בתהליך הצילום. על כן, לעולם אל תקנו את המדפסת שמציעים לכם, אלא דווקא את המדפסת שאתם צריכים.

 מדפסת עם מכונת צילום

על מה חשוב להקפיד ברכישת מדפסת מכונת צילום?

ובכן, בין התכונות החשובות שאתם רוצים למצוא בכל מדפסת ביתית או משרדית אפשר לכלול את קצב ההדפסה, רזולוציית ההדפסה, עלות דיו להדפסה, תצורות נוחות ומהירות להזנת דפים וביצוע פעולות סריקה וצילום וכן חיבוריות של המדפסת באמצעות כבל או באמצעות רשת ווייפיי. כאשר אתם ניגשים למשימה של בחירת מדפסת עם מכונת צילום מתוך ידיעה ברורה שתעשו שימוש לא מועט בפונקציית הצילום, חשוב מאוד שתבחרו בדגם מדפסת שמציע לכם תצורת הזנת מסמכים לצילום בצורה נוחה ומהירה, לרבות הזנה של קובץ דפים לצילום אוטומטי. מהירות פעולת הצילום חשובה גם היא ואם תוכלו לוותר למשל על רכיב הפקס לטובת מהירות גבוהה יותר, אתם בהחלט רוצים לשקול זאת.

 

כחילה פתרונות הדפסה מציעה לכם מגוון רחב של דגמי מדפסות, מכונות צילום, סורקים מקצועיים ודגמי מדפסות משולבות הכוללות בתוכן מדפסת ומכונת צילום גם יחד. לרשותנו מבחר דגמים של מבחר יצרנים ומותגים, עם אפשרות התאמת פתרונות לכל תקציב ולכל מכלול של צרכים. לפרטים נוספים וביצוע הזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy