סורקים מקצועיים

 

מחפשים סורק לבית, למשרד או לעסק? עולם הסורקים אמנם לא עבר שינויים טכנולוגיים משמעותיים בעשורים האחרונים, אבל הוא בהחלט עבר מספר שינויים שהפכו את פעולת הסריקה למקצועית יותר, מהירה יותר וזמינה יותר. ככלל, סריקה מקצועית היא סריקה שמאפשרת לסרוק מסמכים ברזולוציה גבוהה ובמהירות גבוהה ובמקרה של סורקים מקצועיים תעשייתיים, מדובר גם בהתאמה לשלל סוגי מסמכים, נייר ומידות וליכולת סריקה של כמות מסמכים גדולה במחזור בודד.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

איזה סורק מקצועי מתאים לכם?

ובכן, הביטוי סורק מקצועי הוא קצת טריקי, שכן חשוב להבין לאיזו מטרה נדרש לכם הסורק. אם אתם מחפשים סורק ביתי שבו תוכלו להשתמש בבית, במשרד או בעסק למשימות סריקה מזדמנות או אפילו יומיומיות, ישנם סורקים מקצועיים הנמכרים כמכשיר Stand-alone ומאפשרים לכם לסרוק מסמכים במהירות גבוהה מאוד (שתיים שלוש שניות לסריקת כל המסמך). לעומת זאת, אם אתם מחפשים סורקים תעשייתיים למשל לעסק שעיקר עיסוקו הוא סריקת מסמכים לארכיונים, נדרשים לכם כבר סורקים מקצועיים המותאמים למשימות כבדות ומכילים פונקציות מגוונות בהקשר של מהירות הסריקה, איכות הסריקה, אפשרויות הזנת מסמכים לסורק, התאמה אוטומטית של הסורק למידות המסמך וסוג הנייר וכן הלאה.

 סורקים מקצועיים

האם ישנם סורקים מקצועיים משולבים במדפסת?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, מרבית הסורקים הנמצאים כיום בשימוש במגזר הפרטי ואפילו העסקי, הם סורקים משולבים במדפסת. מרבית הדגמים יודעים לספק את פונקציית הסריקה אך ללא ייחוד מקצועי כלשהו של איכות או מהירות. לעומתם, תוכלו למצוא סורקים מקצועיים גם במדפסות מתקדמות המציעות פונקציונליות גבוהה ומגוונת יותר לא רק ביכולות ההדפסה אלא גם ביכולות הסריקה שלהן. יחד עם זאת, אם נדרשת לכם היכולת לסרוק מסמכים במהירות רבה, כחלק מתהליך עסקי קבוע, אתם בהחלט רוצים להזמין סורק שעומד בפני עצמו ויכול לספק לכם פונקציונליות גבוהה של איכות ומהירות. זה לא חייב להיות סורק גדול ממדים בכדי להיחשב בתור סורק מקצועי וישנם כיום סורקים קטנטנים שפשוט יודעים לקלוט אליהם דף אחד, לסרוק אותו בשתיים שלוש שניות ולהמשיך הלאה לדף הבא.

 

חברת כחילה פתרונות הדפסה מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות מחשוב לבית ולמשרד ובכלל זה גם סורקים מקצועיים לכל מידה. בכחילה תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי הדגמים שיכולים להיות הרלוונטיים ביותר עבורכם בהתאם לאופי עבודת הסריקה שאותה אתם רוצים לבצע, בין באמצעות דגמים משולבים ובין באמצעות דגמים ייעודיים בכל מידה וגודל. לפרטים נוספים וביצוע הזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy