מדפסת עם סורק

 

מבין כל הפונקציות שניתן להוסיף למדפסת בסיסית, מדפסת סורק היא ללא ספק אחת הפונקציות החשובות ביותר שאתם רוצים במדפסת שלכם. בעוד שמדפסת מאפשרת לכם להדפיס קובץ דיגיטלי על גבי נייר, הרי שסורק מאפשר לכם לבצע גם את הפעולה ההפוכה, קרי סריקה של נייר לכדי קובץ דיגיטלי וגם את הפעולה של צילום מסמכים, קרי סריקת מסמך פיזי והדפסתו כפי שהוא. ישנן תכונות נוספות שתוכלו לכלול במדפסת שלכם ובראשן פקס, אלא שבמרבית הבתים אין שום שימוש בפקס כזה ובעידן המובייל בבתים רבים אין אפילו קו טלפון ביתי שאליו ניתן יהיה לחבר את הפקס. את הדברים הללו חשוב מאוד להבין מכיוון שאם תוותרו על הפקס, שגם כך אינכם זקוקים לו, תוכלו לקנות דגם איכותי ומקצועי יותר של מדפסת + סורק בלבד.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מהם הפרמטרים החשובים של סורק איכותי?

בבחירת מדפסת עם סורק חשוב לבחון כמה וכמה פרמטרים, גם לגבי יכולות ההדפסה של המדפסת וגם לגבי יכולות הסריקה של הסורק. כך למשל, מבחינת יכולות ההדפסה, אתם רוצים לבחור דגם חסכוני עם עלות דיו נמוכה פר דף, תצורה נוחה להזנת דפים, מהירות הדפסה גבוהה, רזולוציית הדפסה גבוהה ותפעול קל ונוח. כמו כן, מדפסת סורק מומלצת תגיע בדרך כלל עם חיבוריות אלחוטית שמאפשרת לכם להוציא פקודות הדפסה וסריקה מכל מכשיר המחובר לרשת הוואיפיי הביתית מכל מקום בבית, ללא צורך להתחבר פיזית למדפסת. מבחינת סורק, אתם רוצים לוודא שניתן לסרוק גם בפורמט של מסמך בודד וגם בפורמט של קובץ מסמכים בסריקה אוטומטית. כמו כן, מהירות הסריקה ואיכות הסריקה יכולות להיות שונות מאוד בין הדגמים השונים וגם את הפרמטרים הללו אפשר לבדוק באמצעות השוואה של נתונים בין דגמים שונים (גם אם אינכם מבינים במדויק מה אומר כל נתון).

 מדפסת עם סורק

 

ובכל זאת, אתם לא צריכים את הדגם הטוב ביותר

אחרי שאמרנו את כל זה, חשוב להבין שהיכולות הטכנולוגיות כיום מציעות לנו דגמים מאוד מקצועיים של מדפסת עם סורק ועבור מרביתנו אין צורך ביכולות הגבוהות של דגמים אלה. מרבית המדפסות הביתיות, תצענה לכם מהירות הדפסה ואיכות הדפסה וסריקה דומה ואם אתם לא מדפיסים וסורקים בהיקפים גבוהים, אין שום טעם להשקיע כסף רב בדגמים משוכללים מדי. מה שאתם לא רוצים לוותר עליו זה חיבוריות אלחוטית שיכולה בהחלט לשנות את כל חוויית השימוש שלכם גם במדפסת וגם בסורק וכן אפשרות סריקה סדרתית של קובץ דפים. שימו לב שישנם היום דגמי מדפסות קומפקטיות שמספקות גם אופציית הדפסה וגם אופציית סריקה, ללא משטח הזכוכית שהופך את המדפסת כולה לגדולה יותר. דגמים אלה נחשבים למקצועיים יותר, מהירים יותר ולכן גם יקרים יותר.

 

כחילה פתרונות הדפסה הוא המקום בו תוכלו למצוא את כל האפשרויות שיודע השוק להציע ובכלל זה דגמי מדפסת + סורק עם או בלי משטח סריקה מזכוכית, עם או בלי חיבוריות אלחוטית וכמובן בקצבי הדפסה גבוהים, רזולוציית הדפסה וסריקה גבוהים ועלויות הדפסה נמוכות במיוחד. מהדגמים השונים של מדפסת סורק בכחילה פתרונות הדפסה תוכלו להתרשם כבר עכשיו באתר החברה, וכן תוכלו ליצור עמנו קשר עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy