מדפסת רשת

בכל בית טיפוסי כיום אפשר למצוא בדרך כלל לפחות מחשב ביתי אחד, נייח או נייד וכנראה גם עוד מספר טלפונים חכמים כמספר בני הבית. בכל בית טיפוסי כיום אנחנו גם נדרשים לבצע עבודות הדפסה שונות מעת לעת, בין שמדובר בהדפסה של חומרים ללימודים או של תמונות ובין שמדובר במסמכי ביטוח, מסמכים ממשלתיים, מסמכים עסקיים ואחרים הנשלחים אלינו במייל, מורדים מהאינטרנט או נכתבים על ידנו. מדפסת רגילה מאפשרת לנו להדפיס את המסמכים הנדרשים לנו רק דרך מחשב אחד, אותו מחשב שמחובר למדפסת. מדפסת רשת לעומת זאת, מאפשרת לנו להדפיס כל מסמך מכל מכשיר המחובר אליה בבית דרך אותה מדפסת.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 072-2466611

 

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

איך יודעים האם המדפסת היא מדפסת רשת?

ובכן, התשובה היא שכל מדפסת יכולה להיות מדפסת רשת ושימושה כמדפסת שבה ניתן לבצע הדפסות ממספר מכשירים שונים, אינו תלוי במדפסת עצמה אלא באופן החיבור שלה. מרבית המדפסות מחוברות באמצעות כבל תקשורת בין המדפסת ובין המחשב. הפיכת המדפסת לזמינה עבור כל המכשירים ברשת, יש ליצור תחילה רשת ביתית המאפשרת שיתוף קבצים בין כלל המכשירים ולהגדיר את המדפסת כמדפסת שיתופית אותה ניתן להפעיל ממספר מכשירים שונים, אם כי במקרה זה חייב המחשב המחובר למדפסת לפעול על מנת שניתן יהיה להדפיס במדפסת, לא משנה מאיזה מכשיר מדפיסים. אבל ישנה אפשרות אחרת.

 מדפסת רשת

מדפסת אלחוטית

אם אתם רוצים ליהנות ממדפסת המאפשרת לכם להדפיס כל חומר שהוא מכל מכשיר, הן מחשבים ניידים, הן מחשבים נייחים, הן טאבלטים והן טלפונים חכמים, הדרך הטובה להשיג זאת היא באמצעות מדפסת אלחוטית. מדפסת זו מאפשרת תקשורת בין המדפסת ובין המכשירים בסביבתה באמצעות הוואיפיי הביתי כך שבכל רגע נתון, ניתן לשלוח פקודת הדפסה למדפסת מכל מכשיר ומכל אזור בבית בו יש קליטה של רשת הוואיפיי הביתית. מדפסת זו גם מייתרת את הצורך בחיבור כבל בינה ובין מחשב לצורך פעולתה. בתוספת מחיר קטנה מאוד בדרך כלל, תוכלו להזמין כל דגם מדפסת בפורמט אלחוטי עם אופציית חיבוריות דרך הוואיפיי ולהפוך אותה בקלות וללא כל הגדרות מיותרות לאותה מדפסת רשת מיוחלת.

 

חברת כחילה פתרונות הדפסה, מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות הדפסה לבית, למשרד ולבתי דפוס תעשייתיים. בכחילה תוכלו למצוא מדפסות של מגוון יצרנים, מותגים ומשלל דגמים בעלי פונקציונליות משתנה וברמות מחיר שונות, ובכלל זה גם את האופציה של מדפסת רשת אלחוטית. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 072-2466611.

no-lazy