פתרונות הדפסה למשרדים – כל האפשרויות


גם במשרד שלכם המדפסת אינה מפסיקה לעבוד? אין זה מפתיע, שכן למרות העידן הווירטואלי המתקדם בו אנו חיים, כמות הדפים המודפסים במשרדים ממש לא פחתה עם השנים אלא אף עלתה, ומביאה לכך שפשוט לא ניתן לוותר על מכשיר זה שצריך לעבוד ללא תקלות לאורך תקופה ארוכה. אך מה עושים כאשר מסתבר כי המדפסת כבר אינה מתאימה לצרכי המשרד, אינה נוחה לשימוש ותפעול והמחיר לרכישת מדפסת חדשה בכל פעם מחדש פשוט אינו משתלם? במקרים נפוצים אלו כדאי לפנות אל חברה שמציעה פתרונות הדפסה מגוונים לטווחי זמן קצרים עד ארוכים בהתאמה אישית מושלמת. במה בדיוק מדובר? להלן כל המידע.


פתרונות הדפסה – השכרה, רכישה ומה שביניהם

פעמים רבות מגלים זמן מה לאחר רכישת מדפסת חדשה כי התוצאה אינה אופטימאלית – המדפסת מרעישה, מדפיסה לאט מידי, תופסת מקום רב מידי ועובדת בטכנולוגיה שהתיישנה תוך זמן קצר. רכישת מדפסת חדשה אמנם מבטיחה אחריות מלאה מפני קלקולים ופגמי ייצור ובהחלט מדובר בפתרון מבטיח ונוח כאשר מבצעים התאמה אישית מלאה לצרכים, אך הדבר לא רק יקר אלא גם תלוי מאוד במקצועיות הספק שבחרתם וביכולתו להעניק ייעוץ מקצועי מקדים בצורה מושלמת. בימינו קיימת אפשרות נוספת אשר מוצעת ע"י חברות שמציעות פתרונות הדפסה מגוונים, אפשרות אשר מונעת את הצורך ברכישת מדפסת חדשה וכוללת תשלום חודשי עבור דמי ההשכרה שלה. באופן זה אין התחייבות על מדפסת כזו או אחרת ובכל מצב בו מתרחש שינוי במשרד ניתן להחליף למדפסת אחרת מבלי לבזבז משאבים כספיים רבים מידי. האחריות על המדפסת מוטלת כולה על החברה מספקת השירות, שגם מחליפה את הטונרים על חשבונה ולעיתים אף מספקת ניירות הדפסה. התשלום החודשי משקף את איכות המדפסת והדגם כמו גם את מספר הדפים המודפסים. ניתן למצוא גם שירות משולב שכולל אחריות מלאה על המדפסת של החברה המספקת, החלפת טונרים, תיקונים ותחזוקה כאשר בתום תקופת ההתקשרות (בדר"כ 3 שנים) המדפסת עוברת לבעלות המשרד או שניתן להחליף למדפסת חדשה ולהמשיך עם התשלומים לעוד מספר שנים.


אלו פתרונות הדפסה יוצעו לכם במסגרת שירותי ההשכרה?

חברה איכותית תציע מגוון רחב של פתרונות הדפסה למשרד שלכם במסגרת שירותי ההשכרה, כאשר כל סוג של מדפסת עונה על צורך שמתעורר בהתאם לכמות ואיכות החומר המודפס והמבנה המרחבי במשרד. הקריטריונים שתוכלו לבחור מהם הינם:

• איכות ההדפסה – תוכלו לבחור בין מדפסות שמדפיסות ברזולוציה שונה, בשחור לבן או צבעוני.

• כמות ההדפסות ליום – כל מדפסת יכולה להדפיס מקסימום של דפים ביום. מעבר לכך, היא עשויה להתחמם ולסבול מקלקולים מכאניים שונים.

• אפשרויות חיבור – עוד אפשרות בחירה חשובה לצרכים משרדיים היא היכולת לבחור בין מדפסות רשת בחיבור ישיר לשקע אינטרנט לבין כאלה שאף פועלות באופן אלחוטי.

• שילובים – לשם חיסכון במקום ניתן לרכוש/לשכור מדפסת משולבת שכוללת גם מכונת צילום, פקס וסורק.


חשוב לבחור בחברה אשר מציעה שירותי ייעוץ מקדימים לשם אפיון הצרכים המדוייקים של המשרד שלכם והתאמת פתרונות ההדפסה על הצד הטוב ביותר. בהצלחה!


למידע נוסף וקניית או השכרה של מדפסות אנא צרו איתנו קשר בטלפון 03-6742219 או השאירו פרטים באתר.
ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

no-lazy