מדפסות לעסקים – כיצד בוחרים ואילו אפשרויות קיימות?

כל עסק שמכבד את עצמו זקוק בימינו למדפסת אחת לפחות לצרכי ההתנהלות השוטפת. התלות הכה הגדולה של העסק במכשיר יעיל זה גורמת לבעלי עסקים רבים להשקיע מחשבה מרובה בתהליך הרכישה של המדפסת ולבחור בה בצורה נבונה ומושכלת ביותר. בשורות הקרובות נסקור בפניכם את הדגשים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם בעת בחירת מדפסות לעסקים ואף נסקור מספר אפשרויות התקשרות כפי שיוצעו לכם ע"י הספקים המובילים של התחום.


בחירת מדפסת לעסק – הדגשים החשובים ביותר

בבואכם לבחור מדפסות לבית העסק שלכם עליכם ראשית כל להבין שלמותגי העל בתחום אין תחליף ראוי. מדפסות לעסקים אמורות לעמוד בעומסי עבודה גדולים וכל העובדות מראות כי רק מדפסת ממותג ידוע וע"י ספק מורשה אכן תציג יכולות עבודה מרשימות לאורך הזמן וללא תקלות מיוחדות שישביתו את העבודה בעסק שלכם. מבחינת מספרים הדבר אומר כי אם מדפסת ביתית סטנדרטית מסוגלת לספק תפוקה של עד 1500 דפים בחודש לערך, הרי שמדפסת עסקית צריכה להיות מסוגלת לעמוד בתפוקה של אלפי דפים לחודש על מנת לאפשר עבודה רציפה. מעבר לזאת, עליכם לבדוק עוד מספר מאפיינים לשם התאמה מושלמת לצרכי העסק שלכם:


• גודל המשרד

• צרכי המשרד – פקס/ סורק/ מכונת צילום

• תקציב

• כמות ההדפסות בחודש

• חיבור למחשב – המדפסות השונות יכולות להיות מחוברות באופן מקומי למחשבים בעסק או לחלופין, לקבל את המידע ממספר רב של מחשבים בו זמנית דרך חיבור לרשת, קווי או אלחוטי.

• אחסון דפים – ככל שמודפס יותר חומר בעסק, כך יעלה הצורך להקדיש זמן למילוי הדפים במדפסת בקצב רב יותר. לכן, אם אתם עסק שמדפיס המון, כדאי להשקיע במדפסת שלה מגרות רבות לאחסון דפים ושקיימת בה אפשרות הזנה אוטומטית כאשר בתא מסויים אזל הנייר.

• הוצאות שוטפת – בהתאם לצרכי ההדפסה של העסק שלכם עליכם לקחת בחשבון גם את הוצאות הצבע למדפסת. עליכם לברר כמה דפים ניתן להדפיס פר טונר או ראש דיו בסוג המדפסת שמעניינת אתכם ולחשב את סך ההוצאות החודשיות בהתאם.


מדפסות לעסקים – לרכוש או לשכור?

בתור בעלי עסק כמובן שתוכלו לרכוש לעצמכם את המדפסות ולהיות אחראיים להן, אך הדבר אומר כי כאשר יעלה הצורך במדפסת בעלת מאפיינים אחרים תיאלצו לרכוש אחת אחרת במקומה ולבזבז כספים רבים. כמו כן מדפסות שנרכשות כחדשות מגיעות עם תקופת אחריות שיש לעמוד בה על מנת לקבל שירות במקרה של תקלה. האפשרות היותר מומלצת לצרכים עסקיים היא פשוט לפנות אל חברה שמציעה שירותי השכרת מדפסות לעסקים במסלולים שונים. באפשרות זו כל שיש לעשות זה להעביר תשלום חודשי ובתמורה לכך לקבל מדפסת מתקדמת בהתאם לצרכים המדוייקים, אספקת טונרים באופן שוטף ואף שירותי תחזוקה ע"י טכנאים מקצועיים וטיפול בתקלות ללא שום עלות נוספת. העלות החודשית נגזרת מסוג המדפסת ומספר הדפים המקסימאלי להדפסה. בררו זאת מול ספק המדפסות שלכם.


למידע נוסף וקניית או השכרה של מדפסות אנא צרו איתנו קשר בטלפון 03-6742219 או השאירו פרטים באתר.

ונשמח לעמוד לשירותכם.

no-lazy