מדפסת אלחוטית – הדור הבא של עולם ההדפסה

אחד המאפיינים הבולטים של עולם הטכנולוגיה בשנים האחרונות הוא המעבר למציאות נטולת כבלים וחוטי חשמל. כך בתחום אוזניות השמע, כך בעולם המקלדות ועכברי המחשב, וכך גם בכל הקשור למדפסות הביתיות והמשרדיות. אז תשכחו מסבך החוטים האינסופי וממגבלת מיקום המדפסת. כי בימינו, יש רק מדפסת אחת שמעניקה חוויית הדפסה מושלמת – מדפסת אלחוטית.


מדפסת אלחוטית – איך זה עובד בדיוק?

במקרה של מדפסות נייחות סטנדרטיות המדפסת מקבלת את המידע ממחשב שמחובר אליה ישירות ומתזמן את הפעולות המכאניות והאלקטרוניות של מנגנון ההדפסה באמצעות מעבד המדפסת. מדפסת אלחוטית פועלת בצורה מעט שונה, כאשר המעבד מקבל את המידע ממחשבים מרוחקים דרך האינטרנט ובצורה אלחוטית (wireless) ולא בחיבור ישיר. במילים אחרות, למדפסות אלחוטיות יש כרטיס רשת בדומה למחשבים ניידים והתקנים חכמים אחרים והוא זה שמעביר את המידע הנדרש אל עבר המעבד עצמו.


מהם היתרונות של מדפסת אלחוטית איכותית?

לעומת מדפסת רגילה, מדפסת אלחוטית זקוקה אך ורק לחיבור לחשמל ותו לא על מנת לפעול. תכונה זו מציעה לא מעט יתרונות למשתמשים, כגון:


• סידור נוח יותר של סביבת העבודה – מדפסות אלחוטיות יכולות לפעול שלא בצמוד למחשבים וגם לא זקוקות לשקע רשת פנוי על מנת לתפקד כהלכה, מה שאומר שאין שום צורך להיות מוגבלים מבחינת הצבתן בחדר וניתן לסדר את סביבת העבודה ביתר קלות.

• עבודה משותפת על מדפסת אחת – בקלות ניתן להגדיר מדפסת אלחוטית אחת כך שתקבל מידע ותאפשר ביצוע פעולות מכל המחשבים ששותפים ברשת האלחוטית הקיימת, מה שמשיג חיסכון לא רק במקום אלא גם בעלויות הציוד הטכני. כמובן שחשוב לרכוש מדפסת בעלת זיכרון פנימי של 256 מגה לפחות על מנת לעמוד בעומס עבודה מול מספר מסופים.

• הדפסה באמצעות שליחת מייל – באמצעות מדפסת אלחוטית איכותית תוכלו להדפיס מכל מקום ללא שום מגבלה וזאת דרך שליחת אימייל למדפסת תוך צירוף הקובץ להדפסה. זוהי אפשרות מעולה עבור אנשי עסקים וסוכנים שפועלים שעות רבות מחוץ לכותלי העבודה.


הקפידו לרכוש מדפסת אלחוטית ממותג מוביל לאחר קבלת ייעוץ מקצועי מתאים באשר לצרכיכם המדוייקים ותוכלו לזכות בכל יתרונות ההדפסה הטכנולוגיים בצורה יעילה ונוחה מתמיד. רכישה נעימה!


למידע נוסף וקניית או השכרה של מדפסות אנא צרו אתנו קשר בטלפון 03-6742219 או השאירו פרטים באתר.

ונשמח לעמוד לשירותכם.

no-lazy