איך מדפיסים פוסטר במדפסת ביתית?


כמה פעמים נתקלתם בתמונה מדהימה באינטרנט או שצילמתם תמונה מרהיבה שכל כך אהבתם שרציתם להדפיס בגודל מקסימלי ולתלות בחדר השינה או בסלון? או שפשוט רציתם להדפיס תרשים או שרטוט בגודל מלא כך שניתן יהיה לעבוד יותר בקלות? הבעיה היא שהדפסה של תמונה כזו בחנות צילום מקצועית גוררת עלויות גבוהות במיוחד ואתם, אם להיות כנים, מחפשים פתרון זול ואיכותי. אז מה אפשר לעשות כדי להדפיס פוסטר במדפסת ביתית? מסתבר שיש פתרון ואפילו די פשוט.


המגמה היא עקבית: מחירן של המדפסות וראשי הדיו יורד באופן משמעותי ובמקביל איכות ההדפסה עולה באופן קבוע. אנשים נוטים להדפיס במדפסת הביתית כל דבר – החל מעבודות לבית הספר וכלה בתמונות שצילמו בטלפון או במצלמה איכותית.


למרות היכולות הרבות המדפסות הביתיות עדיין מוגבלות לגודל הנייר הסטנדרטי שיש בידינו ולמעשה אינן יכולות להדפיס מסמך שגדולים מהרוחב הקבוע באופן פיזי במדפסת. אבל, מסתבר שישנו פתרון די פשוט שמאפשר לנו לחלק את התמונה הגדולה לחלקים, להדפיס אותם בנפרד ופשוט לחבר בסיום.


רגע, איך זה בדיוק עובד
?

הפתרון עצמו מצוי בתוכנה קטנה ופשוטה בשם Poster Printer. התוכנה עצמה סורקת את מסמך התמונה ומחלקת אותו לחלקים על פי סוג המדפסת שתגדירו לו. שיטה זו מאפשרת לכם להדפיס את המסמך עצמו בחלקים השווים לגודלו של דף A4 סטנדרטי.


התהליך עצמו פשוט למדי וכולל ארבעה צעדים פשוטים: בוחרים את התמונה, מגדירים את סוג המדפסת שברשותכם, בוחרים את גודל הפוסטר שתרצו להדפיס באמצעות התוכנה ומדפיסים.


מוכנים להתחיל?

1. גלשו לאתר התוכנה בכתובת http://www.ronyasoft.com/products/proposter/ ולחצו על כפתור Download Now


2. לאחר ההורדה הפעילו את קובץ ההתקנה של התוכנה על ידי לחיצה כפולה. כאשר תכנית ההתקנה תעלה הקליקו על כפתור NEXT ופעלו על פי ההנחיות המופיעות על המסך.

 


3. בסיום ההתקנה הפעילו את התוכנה ותוכלו לראות את המסך הבא הממחיש את פעולת התוכנה בצורה פשוטה למדי.

 


4.כעת, ניצור את הפוסטר שלנו. לשם כך הקליקו על סמל טעינת התמונה המופיע תחת הסעיף הראשון – Choose Image. לאחר טעינת התמונה נוכל להקליק על כפתור Crop כדי לחתוך רק חלק מהתמונה אותו נרצה להדפיס כפוסטר.

 


5. בשלב הבא נקליק על כפתור Printer. על מנת לוודא כי המדפסת שבה נרצה להדפיס את המסמך אכן מוגדרת כמדפסת ברירת המחדל. לאחר שבחרתם את המדפסת  המתאימה הקליקו על כפתור OK

 


6. אחרי שבחרנו את התמונה ואת המדפסת. נוכל להגדיר גם את הגודל של התמונה הסופית. כברירת מחדל גודל התמונה המקורי הוא הגודל שבו יודפס המסמך, אך תוכלו כמובן להגדיל או להקטין את גודלה המקורי ולראות תצוגה מקדימה על המסך.

 


7. בסיום כל שעליכם לעשות הוא פשוט להקליק על כפתור Print והמדפסת תבצע הדפסה של העמודים השונים על פי חלון התצוגה המקדימה.

 


חשוב לזכור
שהמדפסות תמיד ישאירו שוליים לבנים אותם תדרשו לחתוך כדי לבצע התאמה מושלמת של כל החלקים. לשם כך מומלץ להשתמש בסרגל ולהדביק את החלקים יחדיו על קרטון קשיח כמו קרטון ביצוע על מנת ליצור תמונה מושלמת.


בפעם הבאה, רגע לפני שאתם רצים לחנות הצילום הקרוב ונפרדים מכמה מאות שקלים כדי להדפיס את התמונה שלכם בגודל גדול, פשוט פעלו על פי ההנחיות במדריך זה ותוכלו ליהנות מתוצאה שמתאימה לכם ובמחיר שמתאים לכם!



צוות כחילה ישמח לעמוד לשרותך בכל שאלה או בקשה.

התקשרו עכשיו: 072-2466610

no-lazy