איך לבחור מדפסת למשרד הביתי?

 

המהפכה הטכנולוגית בענף האינטרנט והמחשוב הביאה לכך שאנשים רבים מעדיפים ואף יכולים, לעבוד מן הבית. אין היום בית שאין בו לפחות עמדת מחשב אחת, הכוללת גם מדפסת שמשמשת בעיקר לשימוש המשפחה. לעיתים עמדה זו עשויה לענות על הצרכים של העובד מן הבית, בעיקר כאשר מדובר בעסק מאוד קטן עם מחזור חודשי פיננסי לא גבוה. אך אם אתם רוצים לשדר מקצוענות ויוקרה על אף שמשרדכם ממוקם בביתכם, כדאי לשקול לרכוש מדפסת איכותית שמותאמת למגוון הפונקציות שאתם נדרשים לבצע, ושתענה על כל צורכי העסק הביתי שלכם. בחרנו אם כן, להביא לכם כאן כמה נתונים שיעזרו לכם לבחור את המדפסת הנכונה ביותר לשימוש המשרד הביתי שלכם.


מדדים עיקריים לבחירת מדפסת

ישנם כמה מדדים שיש לבחון בטרם בוחרים את המדפסת הנכונה לשימוש המשרד הביתי:


1. טכנולוגיית ההדפסה – מדפסת לייזר או מדפסת הזרקת דיו.

2. איכות ההדפסה ועמידות האיכות לאורך זמן.

3. מהירות ההדפסה.

4. הדפסת צבע או הדפסה בשחור – לבן.

5. עלות אחזקת המדפסת (עלות הדפסת דף, טיפול בתקלות ומחסניות הדיו/טונר).

6. עלות המדפסת.

7. איכות המדפסת ועד כמה היא ידידותית למשתמש.

8. גודל המדפסת.


מדפסת הזרקת דיו

מדפסת הזרקת דיו הינה מדפסת הפועלת בטכנולוגיה של הזרקת צבע לדף הנייר באמצעות מזרקים קטנים. אלו הן מחסניות הדיו. מדפסת זו תהיה מצוינת עבורכם אם אתם זקוקים להדפסות צבע באיכות גבוהה מאוד. עלות רכישה של מדפסת זו אינה גבוהה במיוחד, אך התחזוקה שלה עשויה להיות גבוהה בשל עלות מחסניות הדיו שנדרש להחליפן מפעם לפעם. ניתן לחסוך בשימוש בצבע על ידי הגדרת המדפסת להדפסה בשחור-לבן, כאשר אין צורך בהדפסה צבעונית. כדאי לדעת שמהירות ההדפסה שלה אינה גבוהה, יחסית למדפסת הלייזר, כך שאם אינכם זקוקים להדפסה במהירות ובכמויות גדולות, מדפסת זו עשויה בהחלט להתאים לכם.


מדפסת לייזר

מדפסת לייזר היא מדפסת הפועלת בטכנולוגית קרן הלייזר ואופן הפעולה שלה דומה מאוד לאופן שבו פועלת מכונת הצילום. באם אתם נדרשים להפיק כמויות גדולות של הדפסות ובמהירות, מדפסת זו תהיה מצוינת עבורכם. מדפסת הלייזר היא מדפסת עמידה, בעלת רזולוציית הדפסה גבוהה וכמות התקלות בה היא מזערית בדרך כלל. מדפסת זו משתמשת באבקת טונר ליצירת הצבע שעלותו זולה יחסית למחסניות דיו. החיסרון במדפסות הלייזר הוא שהן יקרות הרבה יותר ממדפסות הזרקת דיו, גם מדפסות הלייזר הצבעוניות וגם אלו המדפיסות בשחור – לבן בלבד. אם אינכם נדרשים לכמויות גדולות של הדפסה צבעונית, העדיפו את זו שמדפיסה שחור – לבן. גם עלות האחזקה שלה תהיה נמוכה יותר.


מדפסת משולבת

מדפסת משולבת הינה למעשה מכשיר המבצע מספר פונקציות משרדיות. לבד מהדפסה, המכשיר כולל גם פקס, סורק ומכונת צילום. מדפסת משולבת יכולה להיות לפעול באחת משתי טכנולוגיות ההדפסה שהוזכרו לעיל, ומאחר שהיא משלבת בין כמה פונקציות, היא מתאימה במיוחד לשימוש המשרד הביתי, שכן היא חוסכת את מקומם של מכשירים אחרים. ניתן למצוא היום בשוק מגוון רחב של מדפסות משולבות בעלויות נמוכות יחסית.


לסיכום, אנו ממליצים שתערכו בפניכם רשימה של הפונקציות אליהן נדרש המשרד הביתי שלכם, בנוסף, הביאו בחשבון את התקציב העומד לרשותכם, ובהתאם לכך בחרו את המדפסת שתשרת את צורכיכם ואת צורכי הלקוחות שלכם ביעילות המרבית ובמחיר ההולם ביותר.


צוות כחילה ישמח לעמוד לשרותך בכל שאלה או בקשה.

התקשרו עכשיו: 072-2466610

no-lazy