המלצות לרכישת מדפסת ניידת


הטיפים הבאים מיועדים בעיקר לסייע לארגונים לקבוע באופן מדויק יותר את סך העלויות של פתרון מדפסת ניידת ובחירה נכונה של מדפסת שמעניקה את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה, או מה שנקרא ROI - return on investment.


חובה על המדפסת הניידת להיות נוחה לשימוש

על המספדת הניידת להיות פשוטה לתפעול ונוחה לתחזק. במידה והמדפסת מיועדת לנשיאה במהלך משמרת, חשוב שתהיה קלה במשקל. מומלץ להקפיד שהתפעול יהיה אינטואיטיבי ושיקדם זרימת עבודה יצרנית. סוללות ורכיבי מדיה אמורים להיות קלים להחלפה.


השקעת מחשבה על התכונות הספציפיות של המדפסת הניידת יכולה לשפר או לעכב את זרימת העבודה, שתגרור השפעה על ההחזר על ההשקעה.


אמינות היא המפתח לעלות נמוכה יותר

כשלים במדפסת הניידת יכולים לגרום לשרשרת אירועים יקרים הרבה מעבר להוצאות התיקון או ההחלפה. העובד על המדפסת הניידת עשוי להאלץ לעבור להליכים ידניים, איטיים יותר שמועדים לטעויות עד אשר תיפטר הבעיה במדפסת. התהליכים הישנים ושיטת העבודה הנגררת עשויה לגרום לעיכוב משלוחים והזמנות, פניות לקוחות ותשלומים, שעלולים לפגוע בשירות הלקוחות, ליקר את העלויות המנהליות ולשבש את תזרים ההכנסות.


השוואת טכנולוגיות ניהול צריכת חשמל

עצירה כל כמה פעמים ביום לצורך החלפת סוללות או טעינת המדפסת הניידת לא רק שאינה נוחה, היא גם פוגעת בתפוקת העבודה. מדפסת ניידת אמורה לספק לפחות משמרת אחת מלאה של תפעול ללא צורך בטעינה או החלפת סוללות.


בסופו של דבר, כמה זמן עבודה יש לסוללה בין טעינות משקפת כמה טוב המדפסת מתמודדת עם הדרישות המשתנות של הפעילות השוטפת והתקשורת. מערכת ניהול צריכת חשמל יעילה מספקת זמן תפעול מקסימלי במקביל לצמצום גודל הסוללה, משקל ועלויות החלפה.


הדרך הטובה ביותר להעריך ביצועי סוללה במדפסת ניידת היא לבחון אותה עם היישום בפועל. הודות ולא תמיד ניתנת האפשרות לבדיקת המכשיר בזמן אמת, דאגו לשאול:


אילו נתוני בדיקות שמראים את יכולת המדפסת לעבודה רצופה ללא טעינה מחדש במהלך משמרת עבודה שלמה יכול ספק המדפסת לספק?


כיצד מוגנת המדפסת נגד אובדן נתונים בכל מצבי הפעולה, כולל צריכת מתח נמוכה או כשל באספקת החשמל?


כיצד מציינת המדפסת את מצבי החיסכון בחשמל ומצב הסוללה?


מה מחיר חלקי החילוף או החלפת הסוללה, מתאמי החשמל ומטעני הסוללות?


אל תזלזלו במורכבות האינטגרציה

עולם המכשירים והיישומים הניידים המתרחב יצר תנועה משתנה ללא הרף של הפעלת מערכות, שפות תכנות, פלטפורמות מחשוב וסטנדרטים לתקשורת ואבטחה. הדבר האחרון שאתם צריכים הוא מכשול נוסף שעשוי לעכב את היישום או למנוע תפעול מוצלח.


למרבה הצער, שילוב מדפסת ניידת במרחב העבודה עשוי להוות אתגר לא פשוט שצורך זמן רב. רוב המדפסות הניידות משתמשות בשפת התכנות המוגדרת שלהן להמרת נתונים, גופנים וגרפיקה לפורמט הפלט הרצוי, בין אם זו קבלה, תווית, חשבונית או כרטיס חניה. חלק מיצרני המדפסות משתמשים בשפות מדפסת שונות עבור כל מודל שהם מציעים.


ספקים שמספקים תמיכה לפני ואחרי רכישת המדפסת הניידת

כל יצרני המדפסות הניידות מציעים תמיכת שירות אחרי רכישת המכשיר, אפילו אם מדובר באחריות סטנדרטית. חלק מהיצרנים מציעים אחריות מורחבת, תוכניות תחזוקה, תוכניות הדרכה לעובדים, ועוד שירותי תמיכה שבדרך כלל כוללים עלות סמלית נוספת. חלק מהיצרנים אפילו מספקים תוכנית שדרוג תוכנה וחומרה.


מעטים יצרני המדפסות הניידות שמספקים שירותי תמיכה לפני הרכישה, שזה למעשה זמן בו התמיכה נדרשת ביותר, במיוחד אם מדובר בארגון שמחפש את הדרך הטובה ביותר להחזר על הוצאה מקסימלי.


גישה ישירה לסיוע טכני לפני רכישה יכולה להיות חיונית לשליטה על עלויות הפיתוח והאינטגרציה בארגון, והבטחת תאימות המדפסת הניידת עם הטכנולוגיות החדשות והמתפתחות. הדרך היחידה להעריך בקלות את נוחיות השימוש, האמינות וניהול צריכת החשמל בטכנולוגיית המדפסת הניידת היא לבחון את הקריטריונים מול הדרישה מאותו מכשיר. לצורך כך, נדרשת גישה לשירות תמיכה טרם רכישת מדפסת ניידת.



צוות כחילה ישמח לעמוד לשרותך בכל שאלה או בקשה.

התקשרו עכשיו: 072-2466610

no-lazy