מדפסת לייזר – דגשי בחירה עיקריים

 

טכנולוגיית הלייזר כבשה בשנים האחרונות את נתח השוק הגדול ביותר בתחום ההדפסה ואין זה פלא. מהירות ההדפסה והחיסכון המשמעותי בהדפסת יותר דפים פר חומרי הדפסה (טונר) בהחלט עושים את כל ההבדל בין מדפסות הלייזר האיכותיות ביותר לשאר הסוגים הקיימים.


כאשר רוכשים מדפסת לייזר יש לקחת בחשבון את האפשרויות שעומדות לרשותנו כך שנעשה את הבחירה המושכלת והטובה ביותר.


להלן השיקולים שחשוב להתייחס אליהם ברכישת המדפסת הבאה שלכם,


בחירת מדפסת לייזר – הכל טמון בנתונים הטכניים

חברות רבות מציעות בימינו מדפסות לייזר מדגמים שונים כאשר כל אחת מהן מאופיינת בנתונים טכניים מסויימים. על מנת לבחור מדפסת לייזר שאכן תענה על כל ציפיותיכם וצרכיכם עליכם לבדוק את הקריטריונים הבאים לפני הרכישה עצמה:


צבע – הקריטריון המרכזי והחשוב לרבים מאיתנו בבחירת מדפסת לייזר ובכלל, הוא עניין אפשרות ההדפסה בצבע. ישנן מדפסות צבעוניות וישנן מדפסות עם דיו שחור בלבד , יש לעשות את שיקול הרכישה לפי הצרכים של הקונה.


מהירות הדפסה – כיום ניתן למצוא מדפסות לייזר מהירות במיוחד שמציעות הדפסת בשחור במהירות של 50 דפים לדקה, איטיות יותר שמדפיסות 10 דפים לדקה ואת כל שלבי הביניים. חשוב מאוד לבדוק מהי מהירות ההדפסה בצבע ושחור, במידה ומהירות אכן חשובה לכם. יש לקחת בחשבון כי כאשר מדובר במדפסת לייזר מקצועית שמדפיסה בצבע, מהירות ההדפסה איטית יותר וזאת על מנת לתת ביטוי לרזולוציה הגבוהה.


מספר דפים לאחסון – ישנן מדפסות שמציעות מספר מגירות למדפסת ומתאימות לאחסון של עד 1000 דפים!!! ברור כי ככל שלמדפסת יש יותר מגירות כך היא תתפוס יותר מקום במשרד ויש לקחת זאת בחשבון בתכנון השטח שיתאים למדפסת הבאה שלכם.


אפשרויות החיבור – בעבר הדרך היחידה לבצע הדפסה בלייזר התאפשרה תוך חיבור ישיר בין המחשב לבין המדפסת. כיום עדיין ניתן למצוא את האפשרות הזו והיא מוצעת עבור מי שמעוניין בקרבה פיזית בין שני האלמנטים הללו. במידה ואין כך הדבר, חשוב מאוד לדעת כי תמיד ניתן לבחור מדפסת לייזר שאינה זקוקה לחיבור פיזי למחשב כדוגמת מדפסות ה- WiFi, מדפסות הרשת ואלו שעובדות באמצעות טכנולוגיית ה- Bluetooth. אפשרות זו מתאימה כאשר מספר מחשבים עובדים עם אותה המדפסת (למשל, במשרד) או כאשר הקרבה הפיזית בין שני האלמנטים מפריעה בחדר. בכל מקרה חשוב מאוד שהמדפסת שלכם תכלול גם את אפשרות החיבור הישיר למחשב, וזאת במקרים של תקלה ברשת.


ארבעת הקריטריונים האלה לפי השיקולים המשרדיים שלשמם תשמש המדפסת יעזרו לקניית המדפסת המתאימה ביותר ללקוח.



צוות כחילה ישמח לעמוד לשרותך בכל שאלה או בקשה.

התקשרו עכשיו: 072-2466610

no-lazy