מכונת צילום למשרד – מהן האפשרויות?

 

כל משרד באשר הוא זקוק למכונת צילום ונראה שהדבר לא ישתנה בעתיד הנראה לעין. משום שכך, חשוב מאוד לבחור מכונת צילום למשרד שתהיה נוחה לשימוש, תשרת את הצרכים שלנו באופן מושלם ותעזור לנו לחסוך גם לא מעט כסף על הדרך. בשורות הקרובות נמנה את האפשרויות השונות שמוצעות בתחום מכונות הצילום כך שתוכלו לבצע את הרכישה המתאימה ביותר למשרדכם.


מימדי מכונת הצילום

הגודל של המכונה אינו קשור לאיכות, אלא למספר הדפים שניתן לטעון אותה בהם בזמן נתון והיכולת להדפיס על גבי דפים שאינם בגודל הסטנדרטי (למשל A3). מכונת צילום שעומדת בפינת החדר או במסדרון ואינה מפריעה לעוברים ולשבים במשרד בהחלט יכולה להיות גדולה, אך כאשר מדובר במשרד קטן או בצורך פר עמדה, הרי שהגודל כבר תופס משמעות אחרת. כאשר זהו המצב, ניתן להציב מכונות צילום קטנות יותר, שאותן ניתן למקם על מדף, מגירות או על השולחן העבודה. הפשרה היא על מספר הדפים המוטענים, כאשר מכונות גדולות מציעות מספר רב של מגירות של עד 500 דפים בכל אחת ומונעות את הצורך להזין אותן בכל פעם בניירות חדשים.


חיבורים למחשב ולרשת

בעבר מכונת צילום משרדית לא יכלה לעמוד בנפרד מהמחשב והייתה זקוקה לחיבור חוטי. גם היום ניתן למצוא חיבורים שכאלו שלמעשה מגבילים את הצבת המכונות במרחב ומחייבים את הצמדת מחשב אליהן. ולשם מה זקוקים למחשב לפעולת הצילום? ובכן, במידה ומעוניינים רק לצלם, הרי שאין צורך במחשב. הצורך עולה כאשר מעוניינים להשתמש במכונת הצילום גם כסורק או כאשר מעוניינים לנטר את פעולתה ע"י האדמיניסטרטור ומרחוק. על מנת שלא לסבול מהגבלה זו במשרד, ניתן לבחור מכונת צילום בעלת כרטיס רשת עצמאי וע"י כך לחבר אותה אך ורק לשקע רשת פנוי ולסרוק באמצעותה מסמכים ישירות לרשת האינטרנט, לתיקיית סריקות אישית, משותפת, תיקיות מוגדרות מראש או למייל.


קצב וצבע

מכונות צילום, בדומה למדפסות, מציעות העתקת וסריקת מסמכים בשחור ואחרות יכולות לעשות זאת בצבע. ההבדלים ביכולות אלו קובעים גם את קצב הצילום והסריקה, כאשר ברוב המקרים צילום/סריקה בשחור יסופקו בקצב של 35 דפים לדקה ובצבע 25 דפים לדקה. לעיתים הבדלים אלו עשויים להיות משמעותיים לעבודה השוטפת במשרד ועל כן יש לבחור מכונת צילום בהתאם.


מכונת צילום למשרד עשויה להציע גם צילום מסמכים משני צידי הדף (דופלקס) ולכלול גם מדפסת ופקס (מדפסת משולבת).



צוות כחילה ישמח לעמוד לשרותך בכל שאלה או בקשה.

התקשרו עכשיו: 072-2466610

no-lazy