כל היתרונות של מדפסת לייזר משולבת למשרד

אחד הפתרונות השימושיים והיעילים ביותר למשרד מגיע בדמות מדפסת משולבת הכוללת פשוט הכל – גם מדפסת, גם מכונת צילום, גם סורק וגם פקס. ואם כבר בוחרים במדפסת מיוחדת שכזאת, אז עדיף שתהיה זו כזאת הפועלת על בסיס הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של ימינו – טכנולוגית הלייזר כמובן. שוקלים לרכוש מדפסת לייזר משולבת למשרדכם? להלן כל הסיבות שישכנעו אתכם סופית.


מדוע דווקא מדפסת משולבת?

אתם נמצאים במשרד ברוב שעות היום, ובהתאם לזאת העבודה בו צריכה להיות נוחה ויעילה עד כמה שניתן ומבלי שיהיה חסר דבר מבחינה טכנולוגית. מדפסת לייזר משולבת משקפת את הצרכים החשובים הללו בצורה הטובה ביותר, דבר שמשתקף באופן הבא:


• חיסכון במקום ובעלויות הכספיות – הייחודיות של כל מדפסת משולבת טמונה בכך שהיא כוללת במכשיר מתקדם אחד מלבד מדפסת גם מכונת צילום, גם סורק וגם פקס באופן מובנה. הרכישה של כל אחד מהמכשירים הללו בנפרד מסתכמת בעלויות גבוהות מאוד לעומת רכישת מכשיר משולב, וכמו כן מכשירי חשמל מרובים במשרד פשוט תופסים יותר מקום ומפריעים למהלך העבודה. מדפסות משולבות אף צורכות הרבה פחות חשמל מאשר סכום הצריכה החשמלית של כל המכשירים בנפרד.

• צורת עבודה יעילה יותר – כל מדפסת משולבת מאגדת בתוכה פונקציות רבות בממשק עבודה יחיד. באופן זה כאשר עובד מעוניין לשלוח הדפסה, לבצע סריקה או לשלוח פקס ישירות מהמחשב הוא אינו צריך לפתוח תוכנות שונות והעבודה הופכת לנוחה הרבה יותר ולפחות מסורבלת. הדבר אף חוסך זמן עבודה רב בשל מניעת הצורך להתרוצץ בין מכשירים רבים ברחבי המשרד.


ומדוע כדאי לכם להעדיף את טכנולוגיית הלייזר על פני הזרקת הדיו?

אז הבנתם שכדאי לכם לרכוש מדפסת משולבת למשרד. מצויין! כעת עליכם להחליט באיזו טכנולוגיה אותה מדפסת תעבוד – לייזר (על בסיס טונר) או הזרקת דיו (ראשי דיו). ובכן, אומנם במרבית המקרים מדפסת לייזר משולבת תהיה יקרה יותר בעת הרכישה, אך משום שמדובר בטכנולוגיה חסכונית ויעילה במיוחד, עם אלפי דפים מודפסים פר טונר, החיסכון הכספי בהחלט מורגש כבר לאחר חודש השימוש הראשון. בנוסף, לעומת מדפסות הזרקת הדיו מדפסות הלייזר אינן סובלות מקלקולים מכאניים והן עמידות יותר לאורך זמן כחדשות, כך שבסופו של דבר מדפסת לייזר משולבת עדיפה מכל הבחינות.


דברים נוספים שכדאי לקחת בחשבון

כאשר מעוניינים לבחור מדפסת לייזר משולבת למשרד יש לוודא כי היא מתאימה לצרכים ועומדת בחזית הטכנולוגיה של התחום. כיום ניתן למצוא מדפסות משולבות שמחוברות לאינטרנט (LAN או wireless), עם יכולות הדפסה, סריקה וצילום בדו-צדדי ואפשרות לשליחת מסמכים סרוקים ישירות למייל. מאפייני בחירה נוספים כוללים מהירויות הדפסה שונות, גודל זיכרון פנימי בהתאם למספר המחשבים המחוברים למדפסת והעומס המקסימאלי למספר דפים מודפסים ביום, מספר מגירות אחסון ועוד. התייעצות עם ספק מוביל טרם הרכישה תבטיח לכם מדפסת איכותית שתענה על צרכיכם במדוייק.


למידע נוסף וקניית או השכרה של מדפסות אנא צרו איתנו קשר בטלפון 03-6742219 או השאירו פרטים באתר.
ונשמח לעמוד לשירותכם.

no-lazy