השכרת מכונות צילום – מדוע זה כדאי?

בכל מקום עבודה או מקום ציבורי שמשרת לקוחות וקהלים שונים מכונות הצילום בולטות בנוכחותן ולא ניתן להסתדר בלעדיהן. ומכיוון שמדובר במוצר חובה שעלותו בסך הכל גבוהה, בפני מקבלי ההחלטות עומדת השאלה האם להשקיע ברכישת מכונות צילום חדשות אחת לתקופה או להסתייע בשירות של השכרת מכונות צילום בצורה רציפה. בשורות הקרובות נציג את יתרונות אופציית השכרת מכונת צילום כך שתבינו מהי התשובה הברורה.


השכרת מכונות צילום – להתאמה אישית מושלמת

הצורך בביצוע צילומים עשוי להשתנות לאורך הזמן – ישנן תקופות של שימוש רב יותר לעומת תקופות רדומות, ישנם גם צרכים שונים באשר לאיכות החומרים המצולמים כמו גם שינויים מרחביים במשרד שעשויים לגרום לכך שיעלה הצורך בהחלפה של המכונות הקיימות במכונות קטנות או גדולות יותר. השכרת מכונות צילום פותרת את העניינים הדינמיים האלה ומאפשרת להשתמש אך ורק בסוג ודגם המכונה שמתאימים בדיוק לצרכי המשרד בזמן הווה. כאשר הצרכים משתנים ניתן להחליף את מכונת הצילום בשיחת טלפונית קצרה ולא להשקיע ברכישת מכונה אחרת בכל פעם מחדש. כך ניתן לשמור על גמישות מלאה ולא להתאים את העבודה והסידור המרחבי של מקום העבודה למכונת הצילום, אלא להיפך.


מכונות צילום להשכרה – להישען על טכנולוגיה חדישה

בתחום המדפסות ומכונות הצילום קיימים חידושים רבים אשר נכנסים ללא הרף. מה שרוכשים כעת כחדש יכול להתגלות בעוד כמספר חודשים כמיושן ולא מעודכן. גם במישור הזה האפשרות של השכרת מכונות צילום תפתור לכם את העניין באופן מושלם ותאפשר לכם להשתמש תמיד במכונות החדשניות והמתקדמות ביותר ולא להישען על מכונות תקינות – ישנות שרכשתם וחבל לכם להחליף. מעת לעת תוכלו להשתמש בשירות השכרת מכונת צילום על מנת לבדוק מהם החידושים האחרונים של התחום ופשוט לשדרג את המכונות הנוכחיות בכאלה חדשות יותר. תוכלו לבחור למשל במכונת צילום משולבת אם זה הצורך שלכם, במכונות צילום אלחוטיות, מכונות צילום של מסמכים גדולים (A3) ועוד.


לחסוך כסף רב עם מכונות צילום להשכרה

כאשר רוכשים מכונות צילום יש לדאוג לתחזוקה השוטפת שלהן, לטפל בכל תקלה (ולשלם על התיקון עם תום תקופת האחריות), למלא את הטונרים או ראשי הדיו ולרכוש ניירות כל העת. כל הפעולות הללו עולות כסף רב ומבזבזות שעות עבודה רבות. פנייה אל חברה שמציעה שירותי השכרת מכונת צילום תחסוך מכם את ההתעסקות המסורבלת הזאת. החברה נותנת השירות היא זו שתהיה אחראית על מכונת הצילום, תגיע לתחזק אותה באופן קבוע, תחליף עבורכם את הטונרים או ראשי הדיו ותספק עבורכם ניירות ככל שתצטרכו. החיסכון הכספי אדיר – אתם משלמים דמי שכירות קבועים או תשלום פר צילום ובכל מקרה של תקלה או בעיה מגיע איש שירות מטעם החברה תוך זמן קצר לביצוע התיקון או הצבת מכונת צילום חלופית, הכל במסגרת השירות.


למידע נוסף וקניית או מכונות צילום להשכרה אנא צרו איתנו קשר בטלפון 03-6742219 או השאירו פרטים באתר.
ונשמח לעמוד לשירותכם.

כחילה פתרונות הדפסה

no-lazy